Artykuły

ShipStation Review-Spraw, Aby Twój Biznes E-Commerce Był Bardziej Wydajny

0

Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne online, potrzebujesz niezawodnego i wydajnego sposobu zarządzania zapasami, zamówieniami sprzedaży, wysyłkami i procesami realizacji zamówień. W miarę rozwoju ten niechlujny arkusz kalkulacyjny Excela i odręczne etykiety nie będą go wycinać-jeśli kiedykolwiek tak się stało.

Tu pojawia się ShipStation. ShipStation to wszechstronne rozwiązanie wysyłkowe, które utrzymuje firmy e-commerce na bieżąco z zapasami, zamówieniami i logistyką. Dzięki wielu planom dla przedsiębiorstw każdej wielkości-w tym jednoosobowych i bocznych oszustów — Jest to niezbędne narzędzie dla sprzedawców online. 

Zastanawiasz się, czy ShipStation jest dla Ciebie i Twojej firmy? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o kluczowych funkcjach, zaletach, wadach i ogólnej przydatności ShipStation.

Kluczowe cechy ShipStation

Wszystkie kluczowe funkcje ShipStation działają na rzecz jednego celu: zwiększenia wydajności Twojego biznesu e-commerce. Zaspokaja potrzeby na każdym etapie cyklu sprzedaży, od zarządzania zapasami po realizację zamówień sprzedaży. 

Zarządzanie Zamówieniami

Możliwości zarządzania zamówieniami w ShipStation obejmują: 

  • Łączenie wielu zamówień na ten sam adres wysyłki przy użyciu tej samej etykiety wysyłkowej
  • Podziel pojedyncze zamówienia na pozycje pochodzące z wielu lokalizacji
  • Filtruj zamówienia według miejsca docelowego, sklepu, tagu i innych kryteriów, umożliwiając szybkie zlokalizowanie i zaadresowanie określonych rodzajów zamówień
  • Wbudowane alerty dotyczące zdarzeń, takich jak zalecana kombinacja zamówień i osiągnięcie predefiniowanego progu produktu
  • Nieograniczone znaczniki zamówień (etykiety oznaczone kolorami), które umożliwiają sortowanie i przeglądanie zamówień według własnych niestandardowych kryteriów
  • Edytuj szczegóły zamówienia po dokonaniu transakcji, w tym adres wysyłki, szczegóły przedmiotu, uwagi do zamówienia i informacje o płatności

ShipStation oferuje również szczegółowe raportowanie zarządzania zamówieniami obejmujące:

  • Raporty zamówień dla zsynchronizowanych zamówień utworzonych lub importowanych do ShipStation
  • Raporty produktowe dla danych dotyczących produktów zawartych w zamówieniach lub zwrotach stacji wysyłkowej
  • Raporty wysyłki dla niektórych rodzajów wysyłanych zamówień

Etykiety wysyłkowe i logistyka

W zależności od wybranego planu możesz użyć ShipStation do tworzenia standardowych lub niestandardowych etykiet wysyłkowych w celu wysyłki produktów przetworzonych za pośrednictwem platformy. ShipStation może również obsługiwać inne krytyczne zadania realizacji, w tym:

  • Drukowanie etykiet z Pulpitu nawigacyjnego konta
  • Przeglądaj stawki wysyłki za pomocą przeglądarki stawek ShipStation, która prezentuje najlepsze dostępne opcje wysyłki i stawki wysyłki dla każdej przesyłki
  • Generowanie i drukowanie ważnych dokumentów przewozowych, takich jak listy odbioru i zgłoszenia celne
  • Komunikuj się bezpośrednio z klientami, aby dostarczać informacje o śledzeniu i aktualizacjach przesyłki
  • Skanuj listy pakowania, aby wygenerować raporty o szczegółach zamówienia i etykiety wysyłkowe
  • Skanuj kod kreskowy, aby wydrukować etykietę wysyłkową w czasie rzeczywistym
  • Użyj ShipStation Connect, aby wysłać wiele zadań wysyłki etykiet do drukarki
  • Użyj skanowania, aby zweryfikować i wydrukować, aby zwiększyć dokładność kompletacji i pakowania oraz potwierdzić, że zawartość zamówienia jest poprawna przed wysyłką

Markowe Możliwości Wysyłki

ShipStation ułatwia oznaczanie zamówień w sposób, który poprawia jakość obsługi klienta i napędza powtarzanie zamówień. Jego markowe możliwości wysyłkowe obejmują:

  • Dołącz swoje logo bezpośrednio na konfigurowalnych etykietach wysyłkowych, evPL na standardowych, niestandardowych pudełkach
  • Kieruj klientów na markową stronę śledzenia z Twoim logo, schematem kolorów i linkami do kont w mediach społecznościowych
  • Markowe powiadomienia SMS o wysyłce i aktualizacjach zamówień
  • Dostosowane kartki do pakowania z Twoim logo i spersonalizowaną wiadomością
  • W pełni zintegrowany i markowy proces zwrotów, który obejmuje markowy portal zwrotów
  • Niestandardowe szablony wiadomości e-mail z potwierdzeniem dostawy i wysyłki, które mogą zawierać Twoje logo, linki do mediów społecznościowych i unikalne wiadomości

Zarządzanie Zapasami

ShipStation posiada wiele funkcji i możliwości zarządzania zapasami, które pomogą Ci pozostać na bieżąco ze swoimi zapasami:

  • Ustawianie alertów magazynowych, gdy objętość produktu spadnie poniżej ustalonego progu
  • Zamów alerty lub bloki, gdy klient próbuje złożyć zamówienie na produkt o niskiej lub nieznanej dostępności zapasów
  • Przydziel zapasy do zamówień oczekujących na realizację, aby uniknąć przyjmowania zamówień na produkty niedostępne w magazynie
  • Dealokacja lub zwolnienie zapasów w przypadku zamówień, które nie oczekują już na realizację
  • Synchronizacja z zewnętrznym systemem zarządzania zapasami lub wewnętrznym rozwiązaniem ShipStation w celu wyświetlania poziomów zapasów w czasie rzeczywistym
  • Dostosuj dowody pakowania, aby uwzględnić lokalizację zapasów produktu
  • Wyświetlaj poziomy zapasów na urządzeniu mobilnym za pomocą aplikacji mobilnej Mobile Inventory

ShipStation ma również solidne możliwości raportowania zapasów:

  • Raporty o niskim stanie zapasów dla wszystkich produktów poniżej poziomu ich ponownego zamówienia
  • Rejestr zamówień ze szczegółami pozycji dla produktów niedostępnych w magazynie
  • Raporty o stanie obejmujące zdarzenia zmian zapasów na poziomie SKU, takie jak zamówienia

Integracja E-commerce i Partnerzy 

ShipStation ma aktywne integracje z dziesiątkami platform e-commerce. Do największych nazwisk w swoim składzie należą:

  • Amazonka
  • eBay
  • Etsy
  • Shopify
  • Wix
  • Mercado Libre
  • BigCartel
  • Volusion
  • Salesforce Commerce Cloud

ShipStation współpracuje również z największymi firmami logistycznymi, w tym USPS, UPS, FedEx, DHL i międzynarodowymi usługami pocztowymi, takimi jak Australia Post i Royal Mail (UK). Możesz zsynchronizować dowolne konto z tymi partnerami lub platformami e-commerce z kontem ShipStation, tworząc kompleksowy pulpit nawigacyjny dla całej realizacji zamówień i operacji logistycznych.

Plany i ceny stacji

ShipStation ma kilka opcji planu. Wszystkie zawierają funkcje opisane powyżej i zawierają dodatkowe funkcje o wartości dodanej, takie jak Stamps.com konto z obniżonymi cenami USPS i możliwością połączenia kont FedEx, UPS, DHL i innych przewoźników logistycznych.

Największą różnicą między planami ShipStation jest liczba przesyłek dozwolonych każdego miesiąca. Wyższe cenowo plany umożliwiają również większą liczbę użytkowników, niestandardowe etykiety i więcej opcji obsługi klienta.

Jeśli chcesz dodać użytkownika bez aktualizacji planu, koszt wynosi 5 USD miesięcznie, niezależnie od rodzaju planu.

Plan Startowy

Za 9 USD miesięcznie Plan startowy ShipStation oferuje:

  • 50 przesyłek miesięcznie
  • 1 użytkownik
  • Markowe etykiety wysyłkowe i kartony do pakowania
  • Obsługa klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej i forum społeczności ShipStation, zasobu treści generowanego przez użytkowników

Bronze Plan

Za $ 29 miesięcznie Plan ShipStation Bronze oferuje:

  • 500 przesyłek miesięcznie
  • 1 użytkownik
  • Markowa wysyłka labeLS i kartony do pakowania
  • Obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności ShipStation

Srebrny Plan

Za $ 49 miesięcznie, Plan Silver ShipStation oferuje:

  • 1500 przesyłek miesięcznie
  • 2 użytkowników
  • W pełni dostosowane etykiety wysyłkowe i kartony do pakowania
  • Obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności ShipStation

Złoty Plan

Za $ 69 miesięcznie, Plan ShipStation Gold oferuje:

  • 3000 przesyłek miesięcznie
  • 3 użytkowników
  • W pełni dostosowane etykiety wysyłkowe i kartony do pakowania
  • Obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności ShipStation

Platinum Plan

Za $ 99 miesięcznie Plan ShipStation Platinum oferuje:

  • 6 000 przesyłek miesięcznie
  • 5 użytkowników
  • W pełni dostosowane etykiety wysyłkowe i kartony do pakowania
  • Telefoniczna obsługa klienta oprócz czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności

Enterprise Plan

Za $ 159 miesięcznie Plan ShipStation Enterprise oferuje:

  • 10 000 przesyłek miesięcznie
  • 10 użytkowników
  • Dostosowane etykiety wysyłkowe i kartony do pakowania
  • Te same opcje obsługi klienta co Plan Platinum

Indywidualny Plan

ShipStation oferuje niestandardowe ceny i możliwości dla sprzedawców o większej liczbie klientów, którzy konsekwentnie przetwarzają ponad 10 000 zamówień miesięcznie. Skontaktuj się bezpośrednio z ShipStation, aby uzyskać wycenę.

Zalety stacji okrętowej

Najważniejsze zalety ShipStation to szeroka gama integracji e-commerce, wsparcie dla realizacji zewnętrznych, Możliwość dodawania użytkowników bez aktualizacji planów i możliwość tworzenia niestandardowych doświadczeń brandingowych dla klientów.

  • Dziesiątki integracji E-commerce. Oprogramowanie wysyłkowe ShipStation integruje się z dziesiątkami rynków e-commerce, w tym Shopify, Amazon, eBay i BigCartel. Bez względu na to, gdzie sprzedajesz swoje produkty lub ile kanałów sprzedaży posiadasz, Platforma prawdopodobnie integruje się z ShipStation. Obejmuje to również międzynarodowe platformy dla transakcji w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii i innych krajach.
  • Bezproblemowa Automatyzacja Zarządzania Zamówieniami. ShipStation ma mnóstwo możliwości automatyzacji dla szybszego i wydajniejszego zarządzania zamówieniami. Według jednego z referencji zamieszczonych na stronie internetowej ShipStation, Platforma skróciła o dwie minuty czas realizacji zamówienia jednego klienta. To ogromne dla przedsiębiorstw, które codziennie realizują dziesiątki lub setki zamówień.
  • Łatwe dodawanie użytkowników bez aktualizacji. ShipStation ułatwia dodawanie użytkowników do konta bez aktualizowania planu. Jest to przydatne, jeśli jesteś stosunkowo małym sprzedawcą z wieloma pracownikami odpowiedzialnymi za zarządzanie zamówieniami i realizację zamówień. 
  • Niestandardowe Funkcje Zarządzania Zapasami. Możliwości zarządzania zapasami ShipStation są wystarczająco potężne dla złożonych systemów e-commerce. Bez względu na to, ile masz kanałów sprzedaży lub lokalizacji zapasów, ShipStation może pomóc ci utrzymać wszystko prosto.
  • Niestandardowy Branding dostępny w wyższych cenach. W wyższych punktach cenowych oprogramowanie wysyłkowe ShipStation oferuje szereg niestandardowych opcji brandingu, które zwiększają wrażenia użytkownika i mają potencjał do zwiększenia powtarzalnej sprzedaży. Jeśli płacisz za plan, który je obsługuje, nie ma powodu, aby z nich nie korzystać.
  • Obsługuje Realizację Zewnętrzną. ShipStation obsługuje zewnętrzne rozwiązania do realizacji zamówień, takie jak Fulfillment przez Amazon (FBA) i dostawców dropshipping. Jest to świetna wiadomość dla firm e-commerce, które nie bezpośrednio magazynują własnych zapasów, w tym side hustlers i jednoosobowych właścicieli, którzy dropship lub używają FBA z konieczności.

Wady stacji okrętowej

Stacja nie jest idealna. Jego główne wady obejmują ograniczoną obsługę klienta w niższych punktach cenowych i wyższych kosztach dla sprzedawców o dużej objętości.

  • Ograniczona Obsługa klienta w niższych cenach. W tańszych planach ShipStation brakuje obsługi klienta na żywo. Zawsze możesz skonsultować się ze społecznością użytkowników ShipStation lub pomocą e-mail, ale żaden kanał nie udziela natychmiastowych odpowiedzi. 
  • Sprzedawcy z większą liczbą klientów potrzebują wyższych cen lub niestandardowych cen. Tańsze plany ShipStation obsługują bardzo ograniczoną liczbę zamówień-tylko 50 zamówień miesięcznie dla planu Starter lub mniej niż dwa zamówienia dziennie. Jeśli prowadzisz pełnoetatowy sklep e-commerce, jest mało prawdopodobne, że możesz pozostać w tych ilościach zamówień przez bardzo długi czas.

Jak Działa ShipStationStacks

ShipStation to nie jedyna platforma, która pomaga sprzedawcom online zarządzać i rozwijać ich działalność w zakresie realizacji zamówień. Oto, jak to wygląda w porównaniu z inną firmą żeglugową: ShipWorks.

  • Plany zaczynają się od: 9 USD za plan startowy stacji. $49 Dla SHIPWORKS e-commerce Essential Plan, który obsługuje zamówienia 1,500 miesięcznie.
  • Maksymalna Miesięczna Wysyłka w niestandardowych planach: 10,000 dla stacji okrętowej ($159 / plan miesięczny); 50,000 dla stoczni ($799/plan miesięczny).
  • Niestandardowy Branding: oferowany przez oba.
  • Porównaj Stawki Wysyłki: oferowane przez oba. ShipWorks ma narzędzie Best Rate, które zapewnia najlepszą dostępną stawkę dla każdego zamówienia.
  • Opcje obsługi klienta: e-mail, czat na żywo, telefon i obsługa forum społeczności dla klientów stacji okrętowych, w zależności od planu. Wszyscy klienci ShipWorks otrzymują nieograniczone wsparcie white-glove.
  • Podsumowując: ShipStation jest lepszym rozwiązaniem dla sprzedawców o mniejszej objętości, którzy szukają usprawnionego realizacji e-commerce. ShipWorks to lepsze rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw z wieloma lokalizacjami magazynowymi lub sklepowymi.

Ostatnie Słowo

ShipStation jest jednym z najlepszych rozwiązań realizacji e-commerce wokół. Niezależnie od tego, czy chcesz rozpocząć działalność dropshipping w wolnym czasie, czy też rozszerzyć swoje imperium e-commerce, ShipStation utrzymuje twoje logistyczne kaczki w rzędzie.

Do znaczących zalet ShipStation należy sieć kilkudziesięciu partnerów e-commerce i logistycznych, łatwe zasady automatyzacji zarządzania zamówieniami, niestandardowe funkcje zarządzania zapasami oraz możliwość dodawania użytkowników bez uaktualniania planu.

ShipStation ma pewne wady, takie jak ograniczona Obsługa klienta w niższych cenach i niskie maksimum zamówień w planie podstawowym. Ale zalety platformy bardziej niż zrekompensować. Jeśli jesteś na rynku rozwiązań wysyłkowych, które mogą rozwijać się wraz z Twoją firmą, ShipStation zasługuje na bliższe spojrzenie.

Czym są akcje ułamkowe i jak w nie inwestować?

Poprzedni wpis

Jak kupić Fixer-Dom Górny

Następny wpis

Mogą Ci się spodobać

Komentarzy

More in Artykuły