Artykuły

Jak inwestować w zapasy zszywek konsumenckich

0
Jak inwestować w zapasy zszywek konsumenckich
Jak inwestować w zapasy zszywek konsumenckich

Chociaż nie ma czegoś takiego jak inwestycja bez ryzyka, wielu inwestorów szuka firm, które są znane ze stabilnego wzrostu i silnych dywidend — typu akcji, które przetrwają recesję przy minimalnych stratach i nadal będą rosły po drugiej stronie.

Chociaż mogą one być trudne do zdobycia w sektorach cyklicznych, takich jak technologia i nieruchomości, istnieje wiele klejnotów, które pasują do rachunku w sektorze zszywek konsumenckich.

Ale jak być skutecznym inwestorem w akcje konsumpcyjne?

Na co zwrócić uwagę w magazynie zszywek konsumenckich

Inwestując w dowolną kategorię, należy pamiętać, że akcje nie są równe. Podobnie jak w każdym innym sektorze, niektóre zapasy zszywek konsumenckich przewyższą inne. W związku z tym ważne jest, aby przeprowadzić badania i upewnić się, że wykonujesz właściwe ruchy przed zainwestowaniem w ten sektor.

Oto, czego powinieneś szukać podczas badań:

1. Silna Historia stałego wzrostu sprzedaży

Najlepsze zapasy zszywek konsumenckich mają sprawdzoną historię wzrostu sprzedaży. W końcu, jeśli konsumenci potrzebują produktów oferowanych przez firmę, firma powinna widzieć wzrost w miarę wzrostu populacji konsumentów.

Aby określić, czy akcje, którymi jesteś zainteresowany, generują silny wzrost sprzedaży, spójrz na ostatnie cztery lata raportów o zarobkach wydawanych przez firmę. Zapewni to pełny obraz wzrostu sprzedaży. Jeśli sprzedaż spadła w dowolnym roku w ciągu ostatnich czterech lat, istnieje duże prawdopodobieństwo, że firma doświadcza przeciwnych wiatrów, a akcje mogą spaść w przyszłości.

Z drugiej strony, jeśli sprzedaż stale rosła z roku na rok w ciągu ostatnich czterech lat, istnieje duże prawdopodobieństwo, że sprzedaż będzie kontynuowana we właściwym kierunku, co sugeruje, że inwestycja w akcje będzie zwycięskim posunięciem.

2. Wysoka Stopa Dywidendy

Chociaż Sektor consumer staples nie jest znany z najwyższych dywidend na giełdzie, wiele z najbardziej udanych firm w przestrzeni wypłaca dywidendy i jak każdy inny sektor, prawdopodobnie znajdziesz diament lub dwa nieoszlifowane przy odrobinie badań.

Zdecydowana większość akcji w kategorii consumer staples zapewnia inwestorom zysk z dywidendy poniżej 2%, ale istnieją spółki typu blue-chip, takie jak Kraft Heinz i General Mills, które oferują ponadprzeciętne zyski z dywidendy.

Powód, aby szukać wysokich zysków z dywidendy jest prosty. Jako inwestor chcesz generować jak najwięcej wzrostu, jak to tylko możliwe. Wysokie dywidendy pomagają w generowaniu wysokiego poziomu całkowitego wzrostu w całym portfelu inwestycyjnym.

3. Sprawdzona zdolność do rozwoju w trudnych warunkach ekonomicznych

Jedną z największych korzyści płynących z inwestowania w zszywki konsumenckie jest fakt, że konsumenci będą potrzebować tych produktów nawet w trudnych warunkach ekonomicznych, ostatecznie tłumiąc cios, który bierze pod uwagę stan ekonomiczny.

Ze względu na swój charakter zapasy zszywek konsumenckich powinny radzić sobie stosunkowo dobrze w trudnych czasach gospodarczych. Z drugiej strony, jest to giełda i nic nie jest idealnie przewidywalne na Wall Street. Chociaż inwestowanie nie jest tym samym, co hazard, jest to próba przewidywania przyszłości. Ponieważ nikt nie może patrzeć w przyszłość, sprawy nie zawsze idą zgodnie z planem.

Biorąc to pod uwagę, ważne jest, aby przyjrzeć się historii każdej firmy, którą rozważasz, w szczególnościly jego osiągnięcia w trudnych czasach gospodarczych. Ostatni krach na rynku spowodowany przez COVID – 19 w lutym i marcu 2020 r.będzie silnym wskaźnikiem tego, co akcje mogą zrobić, gdy rynek zanurkuje, co będzie się zdarzać od czasu do czasu. Byłoby również rozsądne, aby spojrzeć na wyniki firmy od września 2008 do czerwca 2009, jak Wielka Recesja pociągnął rynek w dół.

Jest prawdopodobne, aby zobaczyć spadki w tych czasach, ale jeśli firma widziała mniej dramatyczne straty niż ogólny rynek podczas tych krach na rynku i wyszedł z drugiej strony mniej lub bardziej bez szwanku, jego historia stanowi silną wskazówkę przyszłej siły.

4. Rozsądna Wycena

Inwestowanie polega na zarabianiu pieniędzy. Celem Na Wall Street jest kupowanie akcji po niskich cenach, co daje możliwość zysku poprzez sprzedaż akcji, gdy ceny rosną. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że nie przepłacisz, gdy wejdziesz na stanowisko.

Inwestorzy odnoszący sukcesy korzystają z zestawu wskaźników wyceny, aby określić, czy cena akcji stanowi niedoszacowanie, przeszacowanie lub godziwą wartość rynkową. Niektóre z najczęstszych wskaźników wyceny obejmują:

  • Stosunek ceny do zysku (stosunek P/E). Wskaźnik P / E porównuje aktualną cenę akcji do rocznych zysków na akcję wygenerowanych przez spółkę. Jeśli firma wygenerowała $1 na akcję w zysku w ciągu ostatniego roku i obecnie handluje po cenie $10 za akcję, stosunek P/E tej akcji wynosi 10. Inwestorzy oczekują również wskaźnika forward P / E, który porównuje oczekiwania analityków dotyczące zysków w przyszłym roku z aktualną ceną akcji, lub mieszanego wskaźnika P/E, który porównuje ostatnie dwa kwartały zysków na akcję plus kolejne dwa kwartały oczekiwań analityków dotyczących zysków na akcję z aktualną ceną akcji. Średni wskaźnik P / E w sektorze artykułów konsumpcyjnych na dzień 31 grudnia 2020 r. wynosił 28,27.
  • Stosunek ceny do książki (stosunek P/B). Stosunek ceny do księgowości porównuje aktualną cenę akcji z wartością księgową wszystkich aktywów w bilansie spółki. Na przykład, jeśli firma ma aktywa o wartości 100 milionów USD i kapitalizację rynkową w wysokości 200 milionów USD, jej współczynnik P / B wynosi 2. Średni wskaźnik P / B w sektorze artykułów konsumpcyjnych na dzień 31 grudnia 2020 r. wynosił 6,16.
  • Stosunek ceny do sprzedaży (stosunek P/S). Wreszcie, stosunek ceny do sprzedaży porównuje aktualną cenę akcji z rocznymi przychodami osiągniętymi przez przedsiębiorstwo. Podobnie jak w przypadku wskaźnika P / E, wskaźnik P / S może być tralkowy (Cena bieżąca w porównaniu do poprzedniego roku sprzedaży), mieszany (aktualna cena akcji w porównaniu do ostatnich dwóch kwartałów sprzedaży i oczekiwania na kolejne dwa kwartały sprzedaży) lub perspektywiczny (cena w porównaniu do oczekiwań analityków sprzedaży w przyszłym roku). Średni wskaźnik P / S w sektorze artykułów konsumpcyjnych na dzień 31 sierpnia 2020 r.wynosił 1,35.

Aby określić, czy akcje są niedowartościowane, przeceniane lub są przedmiotem uczciwej wyceny, inwestorzy porównują powyższe wskaźniki dla akcji, którymi są zainteresowani, ze średnimi wskaźnikami dla sektora. Im wyższe są te współczynniki,tym droższe są zapasy. Inwestorzy szukają więc niższych wskaźników P/E, P/B I P / S, szukając możliwości na rynku akcji.

Ile należy zainwestować w zapasy zszywek konsumenckich?

Historycznie, na dłuższą metę, zapasy zszywek konsumenckich na ogół przynosiły lepsze niż średnia zwroty, niższy poziom ryzyka i przewidywalność, która przyczynia się do spokój ducha podczas inwestowania. Nie wspominając o tym, że inwestując w te akcje, jako konsument, masz już dogłębną wiedzę na temat tego, co oferuje firma.

Dlaczego po prostu nie wrzucić wszystkich swoich graficznych jajek inwestycyjnych do koszyka zszywek konsumenckich?

Ryzyko inwestowania w 100% W zszywki konsumenckie

Dla niektórych osób, wchodzenie all-in na zszywki konsumenckie może okazać się wygodną, długoterminową strategią. Dla większości jest prawdą stare powiedzenie: Nigdy nie wkładaj wszystkich jaj do jednego koszyka. Brak różnorodności w portfelu, który składa się tylko z zapasów zszywek konsumenckich, otwiera Cię na dodatkowe ryzyko na dwa sposoby.

  1. Spadki W Całym Sektorze. Korzyść z odpowiednio zdywersyfikowanego portfela polega na tym, że jeśli jedna akcja lub sektor zaczyna ponosić duże straty, cały portfel nie jest zagrożony. O ile w sektorze artykułów konsumpcyjnych rzadko występuje spadek w skali całego sektora, to jednak tak się dzieje. Straty w całym sektorze na ogół mają miejsce w zapasach artykułów konsumpcyjnych, gdy warunki gospodarcze są złe, a zaufanie konsumentów spada. Kiedy tak się dzieje, konsumenci przestają wydawać tyle pieniędzy, co powoduje spadek przychodów dla firm zajmujących się zszywkami konsumenckimi i prowadzi do wyprzedaży, która może być bolesna, jeśli wszystkie Twoje pieniądze są związane z tymi zapasami.
  2. Koszt Alternatywny. Chociaż Sektor zszywek konsumenckich jest ogólnie znany z osiągania wyższych niż średnia zysków w dłuższej perspektywie, od czasu do czasu w innych sektorach istnieją możliwości, które mogą prowadzić do większych zysków niż zszywki konsumenckie. Na przykład pandemia COVID-19 doprowadziła do wielu inwestycji w rozwój szczepionek i leczenia. W związku z tym zapasy w tym sektorze odnotowały dramatyczny wzrost wartości, pozostawiając zszywki konsumenckie w pyle. Jeśli wszystkie Twoje pieniądze są przywiązane do zszywek konsumenckich, przegapisz duże możliwości, takie jak ta, ostatecznie kosztujące Cię pieniądze.

Jaki procent Twojego portfela powinien znajdować się w zszywkach konsumenckich?

Rekomendowanie dokładnego procentu, który powinien być przypisany do zszywek konsumenckich, jest trudne, ponieważ nie ma uniwersalnego rozwiązania. Każdy inwestor ma unikalne możliwości finansowe, cele i poziomy tolerancji ryzyka.

Aby zdecydować, ile pieniędzy należy przeznaczyć na zapasy zszywek konsumenckich, należy wziąć pod uwagę kilka czynników.

  • W Twoim Wieku. Jedną z najpopularniejszych metod określania procentów alokacji aktywów w akcjach i obligacjach jest wykorzystanie Twojego wieku. Z grubsza mówiąc, twój wiek powinien reprezentować procent portfela zainwestowanego w obligacje. Na przykład, jeśli masz 45 lat, powinieneś mieć około 45% swoich dolarów inwestujących w obligacje i około 55% swojego portfela w akcje. Oznacza to, że w tym przypadku najwięcej, co powinieneś mieć w zapasach consumer staples, to 55% Twoich pieniędzy, nawet jeśli chcesz, aby wszystkie akcje w twoim portfelu były skoncentrowane w tym sektorze.
  • Twój apetyt na ryzyko. Im niższy jest Twój apetyt na ryzyko, tym wyższy procent twoich akcji inwestujących w dolary powinien być inwestowany w zapasy zszywek konsumenckich. Na przykład, jeśli masz bardzo niski apetyt na ryzyko, możesz osiągnąć swoje cele, umieszczając całą alokację zapasów na zapasy towarów konsumpcyjnych. Jeśli jednak masz przeciętny apetyt na ryzyko, będziesz chciał przeznaczyć mniejszy procent na akcje towarów konsumpcyjnych, a większy procent zainwestowanych dolarów na akcje o wyższym ryzyku, które wiążą się z większymi potencjalnymi nagrodami, takimi jak sektor technologiczny.
  • Warunki Ekonomiczne. Kiedy revisitwój portfel co kwartał to dobry moment na ponowną ocenę stanu zarówno Stanów Zjednoczonych, jak i globalnej gospodarki. Pamiętaj, że zszywki konsumenckie zależą od wzrostu gospodarczego. Jeśli warunki ekonomiczne są złe, możesz znacznie zmniejszyć narażenie na zszywki konsumenckie, ponieważ wydatki konsumentów prawdopodobnie spadną, prowadząc do strat w tych zapasach. Jeśli jednak warunki ekonomiczne są pozytywne lub poprawiają się, możesz rozważyć zwiększenie ekspozycji na sektor zszywek konsumenckich, aby skorzystać z fali zwiększonych wydatków konsumenckich.
  • Twój Styl Inwestowania. Zapasy zszywek konsumenckich są zazwyczaj najlepsze dla stylów inwestowania typu buy-and-hold. Stabilność i powolny, stały wzrost tych akcji sprawia, że są one idealne do długoterminowych ruchów. Z drugiej strony, jeśli Twoja strategia koncentruje się na bardziej aktywnym inwestowaniu, gdzie chcesz kupować i sprzedawać akcje Codziennie, Co tydzień, a nawet co miesiąc, prawdopodobnie nie zrealizujesz zysków, które chcesz zobaczyć w tych krótkich okresach. To sprawia, że zapasy zszywek konsumenckich są mniej atrakcyjne dla aktywnej strategii.
  • Podążaj za przywódcami. Inną taktyką jest podążanie za liderami w przestrzeni inwestycyjnej. Na przykład Warren Buffet i jego fundusz, Berkshire Hathaway, są ciężkimi inwestorami w zszywki konsumenckie. Aby zorientować się, w jaki sposób przeznaczyć środki w kierunku konsumentów, warto rozważyć nurkowanie w ich posiadłościach. Możesz zobaczyć pełną listę Berkshire Hathaway holdings w CNBC. Jak eksperci kupują lub sprzedają z branży zszywek konsumenckich, może być mądry, aby je śledzić. W końcu analitycy Berkshire Hathaway i innych popularnych funduszy żyją, jedzą i oddychają giełdą.

Inwestowanie w akcje konsumpcyjne jako gra dywidendowa

Jednym z najbardziej atrakcyjnych aspektów akcji konsumenckich jest to, że firmy, które reprezentują, są znane z wypłacania silnych dywidend. W rzeczywistości stopa dywidendy w tych akcjach często przekracza 3%, co sprawia, że dochód z dywidendy jest trudny do zignorowania.

Niemniej jednak, jeśli patrzysz na akcje konsumenckie jako akcje dywidendowe, ważne jest, aby zwracać szczególną uwagę na dywidendy zadeklarowane przez spółkę, którą jesteś zainteresowany. Żadna spółka notowana na giełdzie nie jest zobowiązana do wypłaty dywidendy. Nawet w sektorze konsumenckim dywidendy będą się wahać od akcji do akcji i mogą ulec zmianie lub zawieszeniu, jeśli firma uderzy w trudne czasy.

Poświęć więc trochę czasu, aby dobrze zorientować się, jakiej kwoty dywidend możesz się spodziewać. Sprawdź historię dywidendy i wzrost obserwowany w ciągu ostatnich kilku lat dla każdej firmy, którą badasz. Jeśli dywidendy nie rosną wraz z przychodami i dochodami, prawdopodobnie istnieją lepsze opcje do rozważenia.

Ponadto nigdy nie inwestuj w firmę bez zagłębiania się w Kluczowe wskaźniki. Chociaż dywidendy mogą być świetne, inwestowanie w spółkę, która prawdopodobnie nie wzrośnie — nawet taką, która ma wysoką rentowność dywidendy — w dłuższej perspektywie będzie cię kosztować. Tak więc, nawet jeśli patrzysz przede wszystkim na zszywki konsumenckie z punktu widzenia dywidendy, ważne jest, aby inwestować tylko wtedy, gdy wierzysz w to, co robi Firma i że jej działalność doprowadzi do długoterminowego wzrostu ogólnej wartości.

Rozważ Zszywki Konsumenckie ETF

Jeśli interesują Cię zszywki konsumenckie, ale nie jesteś zainteresowany szukaniem najlepszych akcji i poświęcaniem czasu na utrzymanie portfela zbilansowanego, istnieje inna opcja. Exchanfundusze inwestycyjne typu GE (ETF) stały się niezwykle popularne wśród społeczności inwestującej. Fundusze te akceptują inwestycje od szerokiego grona inwestorów i wykorzystują zebrane środki do inwestowania w zróżnicowany portfel.

Co więcej, do wyboru jest mnóstwo funduszy, z których wiele koncentruje się wyłącznie na inwestycjach konsumenckich. Oprócz zaoszczędzenia czasu na wyborze inwestycji, fundusze ETF mogą zaoszczędzić sporo pieniędzy w opłatach handlowych w zależności od brokera.

Rozważ inwestowanie w fundusze ETF skoncentrowane na klientach

Jeśli jesteś nowy w inwestowaniu lub wolisz stosunkowo praktyczne podejście, jednocześnie wystawiając swój portfel inwestycyjny na akcje wysokiej jakości consumer staples, fundusze inwestycyjne typu ETF (consumer staples-focused exchange-traded funds) są atrakcyjną opcją.

Te fundusze ETF są inwestycjami kubełkowymi, które inwestują swoje aktywa w firmy konsumenckie wybrane do konkretnych cech. Na przykład, oto krótki przegląd trzech najlepszych konsumentów Staples ETF na rynku:

  • Consumer Staples Select Sector SPDR Fund (XLP). Fundusz SPDR Consumer Staples Select Sector jest obecnie jednym z najpopularniejszych funduszy ETF skoncentrowanych na zszywkach konsumenckich na rynku. Fundusz składa się z szerokiej gamy niecyklicznych zapasów konsumenckich zaprojektowanych tak, aby przewyższać ogólne rynki, jeśli rynek zmieni się na gorsze, zapewniając przy tym atrakcyjne zyski na rynkach byków.
  • Vanguard Consumer Staples Index Fund ETF (VDC). Vanguard Consumer Staples Index Fund ETF został zaprojektowany, aby zapewnić inwestorom ekspozycję na amerykański rynek zszywek konsumenckich.
  • iShares Global Consumer Staples ETF (KXI). ETF iShares Global Consumer Staples został zaprojektowany, aby zapewnić ekspozycję na globalny Sektor zszywek konsumenckich, a nie tylko to, że w USA ETF jest stosunkowo równo ważony między stanami USA i globalnymi zapasami zszywek konsumenckich.

Inwestując w fundusze ETF skoncentrowane na zszywkach konsumenckich, zyskasz ekspozycję na sektor bez konieczności podejmowania trudnych decyzji związanych z zbieraniem akcji jeden po drugim. Ponadto fundusze ETF często prowadzą do obniżenia ogólnych kosztów inwestycji, ponieważ pojedyncza opłata transakcyjna obejmuje ekspozycję na szeroką gamę zdywersyfikowanych akcji.

Inwestując w fundusze ETF, zwróć szczególną uwagę na wskaźnik kosztów. Im wyższy wskaźnik wydatków na ETF, tym więcej płacisz za jego posiadanie. Utrzymując niskie opłaty, możesz zwiększyć swoje Zwroty o dziesiątki, a nawet setki tysięcy dolarów w całym okresie inwestycji długoterminowych.

Ostatnie Słowo

Sektor zszywek konsumenckich to sektor, w którym można znaleźć wiele możliwości. Według Nasdaq akcje te stanowią sporą część portfela kultowego inwestora Warrena Buffetta i nie bez powodu. Zapewniają one możliwości zarówno wzrostu, jak i stabilności wśród jednych z najbardziej znanych firm na świecie.

Niemniej jednak, jak w przypadku każdej innej inwestycji, zanim ryzykujesz ciężko zarobione dolary na każdym magazynie zszywek konsumenckich, ważne jest, aby przeprowadzić badania. W końcu wykształcone inwestowanie jest na ogół kluczem do skutecznego inwestowania. Wykonując swoją należytą staranność, masz możliwość wyboru akcji, które będą rosły podczas pozytywnych czasów gospodarczych i zapewniają stabilność podczas spadków. Podsumowując, dzięki niewielkim badaniom zapasy produktów consumer staples mogą być dużymi zwycięzcami w Twoim portfolio.

Czym są inwestycje Safe-Haven i kiedy należy je kupować lub sprzedawać?

Poprzedni wpis

Plusy i minusy kart kredytowych sklepów detalicznych

Następny wpis

Mogą Ci się spodobać

Komentarzy

More in Artykuły