Jeśli chodzi o pomoc małym firmom, gotówka jest królem. Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że lokalna Księgarnia mama-i-pop lub kawiarnia pozostaje w biznesie, jest zakupy tam, jak to możliwe.
Ale dla tych z nas z budżetem, ekstrawaganckie wydatki nie zawsze są opcją. Przyjrzyjmy się więc kilku budżetowym strategiom wspierającym Twoje ulubione małe firmy.
Napisz Pozytywne Recenzje
Podczas szczytu pandemii Covid-19 jedna z moich ulubionych lokalnych restauracji poprosiła, aby klienci zostawili pozytywne recenzje w Google i Yelp. Kilka osób zostawiło ostatnio negatywne opinie, narzekając na politykę restauracji. Te negatywne recenzje przeciągały się w dół ich średniej ocen.
Poszedłem do Internetu, zostawiłem pięciogwiazdkową recenzję i zauważyłem, że kilka innych osób również opuściło pozytywne recenzje. Wkrótce ich Średnia ocena była wyższa niż kiedykolwiek. Publikowanie pozytywnych recenzji może mieć ogromne konsekwencje dla małej firmy, aby przyciągnąć więcej odwiedzających, zwłaszcza jeśli właśnie otworzyli.
Jeśli chcesz wspierać swoje ulubione firmy bez upuszczania ogromnych kwot gotówki, zostaw recenzję na Google, Yelp, Facebook i TripAdvisor. Jeśli recenzujesz restaurację, możesz również przejść do aplikacji dostarczających, takich jak DoorDash, GrubHub i PostMates, aby zostawić tam również recenzję.
Wyszukaj firmę w Google i zobacz, gdzie są wymienione, a następnie opublikuj recenzję na jak największej liczbie tych platform. Na przykład, jeśli kupiłeś parę kolczyków od lokalnego producenta na targach rzemieślniczych, znajdź ich witrynę Etsy i zostaw opinię.
Upewnij się, że są opisowe i publikować zdjęcia, jeśli to możliwe. Zachęć znajomych, sąsiadów i współpracowników, aby również zostawili recenzje. W czasach, gdy wiele małych firm ma problemy z utrzymaniem się na powierzchni, kilka pozytywnych opinii może mieć ogromną różnicę.
Udostępnij w mediach społecznościowych
Kiedy kupujesz coś od małej firmy, jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić, jest opublikowanie zdjęcia przedmiotu i oznaczenie go w mediach społecznościowych. Ta strategia może zachęcić Twoich obserwujących do sprawdzenia małej firmy, podążania za nimi, a nawet zakupu czegoś.
Możesz to wypróbować, nawet jeśli od zakupu czegoś minęło kilka tygodni lub miesięcy. Na przykład, jeśli kupiłeś powieść w lokalnej księgarni, opublikuj swoje zdjęcie z podpisem w stylu: „właśnie skończyłem tę niesamowitą książkę. Dzięki mojej lokalnej księgarni za zawsze posiadanie moich ulubionych autorów w magazynie!”
Czasami firma nawet zaoferuje ci specjalny kupon, jeśli je oznaczysz, dzięki czemu możesz zaoszczędzić pieniądze na następnym zakupie. Nie każda firma zaoferuje zniżkę, więc nie oczekuj specjalnej nagrody, ale co jakiś czas możesz otrzymać miłą niespodziankę lub podziękowanie od firmy.
Interakcja z ich Social Media
Facebook i Instagram nie pokazują postów w kolejności liniowej. Pokazują je tylko na podstawie trafności. Jeśli Instagram myśli, że nie spodoba ci się post, może Ci go nie pokazać.
Niestety algorytmy mediów społecznościowych mogą utrudnić małym firmom, zwłaszcza nowym, zdobycie nowych obserwujących. Znacznie trudniej jest im skutecznie reklamować się, jeśli potencjalni klienci nie widzą swoich postów.
Jeden z najlepszych sposobów, aby pomóc mały autobusiness za darmo to interakcja z nimi w mediach społecznościowych. Regularne angażowanie się w biznes pokaże algorytmy mediów społecznościowych, że ich posty zasługują na pokazanie większej liczbie osób.
Możesz zaangażować się, śledząc konto, polubić swoje posty, zostawiając komentarz, oznaczając znajomych, oglądając ich filmy i nie tylko. Dowiedz się, z których kanałów społecznościowych korzysta Twoja ulubiona firma i śledź je na wszystkich tych stronach.
Wspomnij o tej strategii innym, ponieważ im więcej osób angażuje się, tym większy ruch będzie napędzany do ich stanowisk.
Odpowiedz Na Pytania Google Review
Jeśli kiedykolwiek spojrzysz na recenzje Google, możesz zobaczyć pytania od użytkowników dotyczące lokalnych firm. Jeśli znasz odpowiedź, możesz odpowiedzieć na to pytanie i pomóc przyciągnąć więcej klientów do tej firmy. Na przykład, jeśli ktoś zapyta, czy restauracja oferuje wegańskie przystawki, możesz odpowiedzieć, jeśli znasz odpowiedź.
Odpowiadanie na te pytania może wydawać się banalne, ale rozprzestrzenia się więcej informacji na temat firmy i sprawia, że niezdecydowani klienci częściej próbują. Co najmniej może zapobiec niepotrzebnemu zamieszaniu, które ostatecznie prowadzi do negatywnej recenzji.
Kup Bony Upominkowe
Jeśli chcesz wspierać małe firmy, ale nie potrzebujesz niczego od nich teraz, możesz kupić kartę podarunkową, aby użyć jej później. Zanim to zrobisz, upewnij się, że ich bony upominkowe nie mają ściśle określonej daty ważności.
Jeśli robisz zakupy na ślubny, urodzinowy lub baby shower przyjaciela, rozważ zdobycie im bonu upominkowego do małej firmy. Wraz z zbliżającymi się świętami możesz nawet wdrożyć tę strategię ze swoimi bliskimi. Mogą naprawdę docenić szansę na wybranie własnego prezentu.
Oferuj Pomoc
Jednym z najlepszych sposobów, aby pomóc małej firmie jest Wolontariat swój czas. Na przykład, jeśli jesteś grafikiem, możesz zapytać, czy ma potrzeby projektowe. Wyjaśnij, że nie oczekujesz zapłaty za swoją pracę, chociaż mogą zaoferować Ci kartę podarunkową lub kredyt sklepowy w zamian.
Czasami nawet nie trzeba mieć specjalnych umiejętności. Ostatnio lokalny sklep płytowy potrzebował pomocy w przeniesieniu pudeł z piwnicy do magazynu. Każdy mógł przyjść i pomóc, a to był darmowy sposób na wsparcie biznesu.
Jakie są Twoje ulubione sposoby wspierania małych firm? Daj nam znać poniżej w komentarzach!
Powiązane
Zapisz się na Mint już dziś
Od budżetów i rachunków po bezpłatną ocenę kredytową i nie tylko, będziesz
odkryj bezproblemowy sposób, aby być na bieżąco.
Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie
Zina Kumok (151 Postów)
Zina Kumok jest niezależną pisarką specjalizującą się w finansach osobistych. Była reporterka, opisywała procesy o morderstwo, finałową czwórkę i wszystko pomiędzy. Występowała w Lifehacker, DailyWorth i Time. Przeczytaj o tym, jak spłaciła 28,000 dolarów kredytów studenckich w ciągu trzech lat w Conscious Coins.
Komentarzy